Haben Sie sich auch schon gefragt, ob Sie und Ihre Teams innovativ unterwegs sind?

Die ist eine Online Umfrage zum Thema «Innovationspotenzial von Individuen und Teams in Schweizer Unternehmen». Bitte hier teilnehmen.

Wir, ein interdisziplinäres Team von Forschenden der Hochschule Luzern, der Universität Freiburg und die Benoit Consulting AG, untersuchen das Innovationspotenzial von Individuen und Teams in Firmen mit Sitz in der Schweiz. Aus den Forschungsresultaten sollen Empfehlungen sowie konkrete Tools für die Management- und Assessmentpraxis entwickelt werden.

Ce questionnaire est disponible en français, anglais et allemand.
This questionnaire can be completed in English, German or French.

Have you ever wondered how innovative your organisation or your employees are?
As an interdisciplinary team of researchers of the University of Applied Sciences and Arts, Lucerne, the University of Fribourg and Benoit Consulting AG, we are currently studying innovation needs and potentials of Swiss companies. Based on the results of our research, we will develop recommendations as well as concrete tools for managerial as well as assessment practices.

Should you have any questions regarding our research, please do not hesitate to contact us. Thank you so much for your support and your time!

Für Rückfragen zur Studie stehen wir Ihnen selbstverständlich zur Verfügung. Herzlichen Dank für Ihre Unterstützung und Ihre Zeit!

Andreas Benoit
CEO Benoit Consulting, Bern Assessment Services & Management Development